Harry Shum Jrs svar från twitterchatten

Publicerad 2015-09-23 22:08:38 i Harry Shum Jr/Magnus Bane, Shadowhunters,

https://pbs.twimg.com/media/CPiT7gWU8AAE5dV.jpg
Harry Shum Jr. som vi kommer att få se i rollen som Magnus Bane när Shadowhunters drar igång i början av nästa år, hade sin twitterchatt igår. Där fans ställde en rad olika frågor.
 
Jag har sammanställt några av de frågor och svar som Harry gav. Främst de som är om Shadowhunters.
 
Vad tycker du om Magnus känsla för mode? Han är väldigt mycket rockstjärna och han älskar allt som har med glitter att göra. Han blandar kläder och mode från alla århundraden.
Vilka djur skulle du säga representerar dina motspelar i Shadowhunters? En grupp av koalabjörnar med väldigt vassa vapen.
Vad fascinerar dig mest med Magnus? Att han kan gå genom en portal och besöka många olika platser på bara några sekunder.
Snälla, snälla, snälla kan du lägga upp en video där du säger "Alexander"? Snälla? Var inte oroliga, det kommer att sägas så många gånger i serien så ni kommer ha möjlighet att göra många GIFs och lägga upp det på Tumblr ;)
Vem är clownen av skådespelarna? Vi är alla clowner på något konstigt sätt.
Vad tycker du om Magnus garderob och allt glitter? Har du behållit något från hans garderob? Det är det BÄST andra skinnet med allt det som skiner! Jag måste nog "låna" något till Halloween.
 Hur fick du reda på att du hade fått rollen som Magnus Bane? Min agent ringde till mig. En bättre version är att en enhörning besökte mig i en dröm och berättade genom teckenspråk.
Kommer Magnus att dansa mycket i Shadowhunters? Jag kan berätta att han definitivit kommer att dansa mycket med sina händer för att göra magi...
Är du medveten om att du är den perfekta Magnus? Tja, jag skulle väl inte säga perfekt...
Vem var den första av skådespelarna som du mötte? De första som jag mötte var Kat, Dom, Emeraude och Matt.
Beskriv Matt med 3 ord. Intelligent, Uni, knasig.
Om du kunde vara någon annan från Shadowhunters vem skulle det vara? Om jag kunde vara någon annan så skulle det blir Simon.
Hur mycket Malec kommer vi att få i säsong 1? Och hur skulle du beskriva deras realtion hittills? Det kommer att vara ganska mycket och räkna med att den humor som finns mellan dem i böckerna kommer att dyka upp i rutan.
Har du något favoritavsnitt? Isåfall vilket? Vi spelar just nu in avsnitt 12 och det kommer att bli ett stort/tungt avsnitt... Massor av Magnus.
Kan vi förvänta oss några tillbaka blickar med scener mellan Magnus och Camille? Kaaaanske....
Vilken person älskar du att hänga med på inspelningen? Isaiah Mustafa är den mest intressanta personen i världen.  Han har berättelser för flera dagar.
Innan du fick rollen, visste du något om boken eller författaren? Jag visste att böckerna fanns, men jag läste dem inte förens efter att jag fått rollen.
Vad har varit den mest roliga stund du har haft tillsammans med de andra skådespelarna? När det är sent, blir vi alla lite förvirrade.
 
 
Ni kan hitta alla frågor och svar från Harrys chatt på Shadowhunters officiella hemsida.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej