Vill du bli Månadens Shadowhunter?

Publicerad 2015-03-07 12:43:48 i Månadens Shadowhunter,

 
Någon som har lust att bli Månadens Shadowhunter?
 
Jag har fått ett förslag från en läsare (älskar att ni kommer med förslag på vad jag kan skriva om/göra i bloggen. Fortsätt gärna med det) att jag varje månad väljer ut en av er som läser bloggen och intervjuar personen om dess intresse för The Mortal Instruments och skuggjägare.
 
Det gör att ni som läser får känna några TMI-fans lite närmare och kanske även få nya vänner att t.ex. skriva till.
 
Om det finns några som är intresserade av att bli Månadens Shadowhunter så får ni gärna skriva en kort kommentar i detta inlägg eller skicka ett e-mail och efter helgen väljer jag ut en av er som jag intervjuar genom e-mail.
 
Det kommer absolut inte bli några jobbiga frågor, utan de kommer mest fokusera på personens intresse kring The Mortal Instruments/The Infernal Devices.
 
Jag hoppas att ni kommer att tycka att detta är en rolig grej, och att ni gärna ställer upp. Om det är många som anmäler intresse så kommer jag att fortsätta med detta även nästa månad.
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2015-03-07 20:42:46

Jag vill gärna bli månadens shadowhunter! ♥

Postat av: Malin

Publicerad 2015-03-08 03:04:43

Jag med! låter kul :)

Postat av: Marie

Publicerad 2015-03-10 09:24:02

Jag är gärna på :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej