Shadowhunters kan komma att spelas in i Toronto

Publicerad 2015-03-02 18:19:36 i Shadowhunters,

 
I en ny tweet som Mundie Moms har snappat upp så har vi fått lite ny information om TMI Tv-serien - Shadowhunters.
 
 
Enligt tweeten så kommer serien troligen att spelas in i Toronto. Där även delar av filmen Stad av Skuggor spelades in.
 
En av producenterna för serien vill även ha något som kallas på Limited Series. För att förklara detta närmare så skulle man kunna säga att limited series betyder att de kommer att sätta ett slutdatum för serien redan från början. Det kan betyda att det är ett datum som är flera år framöver eller att det är några månader.
Det finns ju ganska mycket material att ta av till serien, så det är inget som talar emot att serien kan pågå i flera år.
 
Vi har dock inte fått något officiellt uttalande från någon som är inblandad i produktionen av serien, så vi skall väl egentligen inte spekulara för mycket i det innan vi vet något.
 
Men för stunden så känns det skönt att vi har fått ny info om Shadowhunters, även om det inte var så mycket.
 
källa

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-02 22:41:35

Hej. Jag har precis läst de tre första böckerna i The mortal instrument serien. Jag tyckte de var fantastiska och jag blev verkligen glad när jag hittade din blogg.
Men jag är ganska förvirrad(/dum i huvudet) så jag undrar om fu kan skriva ett inlägg där du berättar i vilken ordning alla böcker är/har kommit ut. (När jag skriver "alla böcker" så menar jag alla serier som Cassandra Clare har skrivit om skuggjägare.) skulle även vara tacksam om du skrev vilka som har kommit ut på svenska.
Hoppas att du förstår min långa och flummiga text och att du kan hjälpa mig att förstå.
Tack på förkand😊

Svar: Jag förstår absolut. Självklart kan jag skriva ett inlägg. Jag skall se om jag hinner skriva om alla böcker och serier i morgon.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej