Bloggen 3 år - Ny Design

Publicerad 2015-06-30 14:05:00 i Bloggen,

Bloggen fyller 3 år idag!
 
Svårt att fatta att jag har haft bloggen i 3 år!!
 
För att fira detta ordentligt så har jag jobbat nästan dag och natt för att få den nya designen klar tills idag.
Nu vet ni vad jag har gjort hela förmiddagen ;) (Designen syns bara för er som besöker bloggen via en dator och möjligen surfplatta.)
 
Jag är i stortsett nöjd med det mesta. Några saker kommer troligen att ändras när vi får promobilder för Shadowhunters. Då kommer jag nog ändra headern och bilderna på skådespelarna som ni ser i menyn till vänster.
 
De ändringar som jag har gjort från den förra designen är såklart de mest uppenbara färgerna och bakgrunden. Jag har även ändrat några typsnitt och jag har flyttat runt i menyerna.
Det som handlar om The Mortal Instruments och de andra böckerna och filmatiseringarna kan ni hitta i menyn till vänster <-----.
 
De andra sakerna som är mer bloggrelaterade hittar ni i menyn till höger ----->.
 
Vad mer??? Jag har plockat fram möjligheten att se alla kategorier. Ni hittar denna i menyn till höger, där finns det en drop-down meny där ni kan se alla kategorier, om det är någon speciell ni letar efter.
 
Ni kanske kommer ihåg att jag i början av månaden bad er att rösta för det som ni vill att den nya desigen skall innehåller (eller inte innehålla), jag har efter detta tagit bort saker som ni inte ville ha och lagt till saker som ni ville ha. Majoriteten fick besluta och ni ville helt enkelt ha 2 menyer. Jag hade bara tänkt att ha en annars.
Jag har lagt till lite mera info om Shadowhunters, som ni också ville ha. Ni kan nu klicka på bilderna av skådespelarna för att läsa alla inlägg som jag har skrivit om dem.
 
Jag har lagt till små bilder på alla böcker som Cassie har skrivit. Klickar ni på dessa kommer ni också till dess kategori och kan läsa alla inlägg som skrivits om böckerna.
 
Om ni ser något som inte fungerar med designen, så vill jag gärna att ni säger till så att jag kan rätta till detta så snart som möjligt. 

Kommentarer

Postat av: Sofies Skönhetsblogg

Publicerad 2015-06-30 18:41:15

Snyggt!! :D

Postat av: Anna

Publicerad 2015-06-30 18:48:19

Designen blev väldigt bra! Lite mer stilrent och lite mindre rörigt! Läser din blogg varje dag för att se alla nyheter om Shadowhunters och böckerna!
Och jag måste ge dig beröm för att uppdatera varje dag och så fort något nytt kommer ut!
Jag brukar normalt inte kommentera på bloggar, men jag kände att du verkligen förtjänar beröm för allt du gör!

Svar: Tack så jättemycket! Så glad att någon uppskattar mitt arbete.

Kul att du även gillar designen ;)
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej