Sugen på att gästblogga i sommar?

Publicerad 2015-07-02 14:21:00 i Bloggen,

Först och främst vill jag säga ett stort tack till alla er som har get mig beröm för den nya designen. Det värmer verkligen att ni gillar den, lika mycket som jag. ;)
 
Nu till det som detta inlägg egentligen skall handla om:

Jag kommer dra iväg 2 veckor till Cypern och jag vet inte hur mycket tid som jag då kommer få att blogga och ge er minst ett nytt inlägg om dagen (som var ett av mina nyårslöften till er läsare). Därför undrar jag nu om det finns någon bland er som kan tänka sig att hjälpa mig att blogga under de 2 veckor som jag inte är hemma. Om personen i fråga även vill gästblogga i framtiden så skall nog även det gå att ordna.
 
Men i huvudsak så vill jag ha någon som har möjlighet och TID att minst en gång om dagen hitta något som berör TMI/skuggjägare/shadowhunters/Cassandra Clare och skriva om det här i bloggen.
 
Jag kommer att åka hemifrån den 30 juli, flyget går tidigt 31 juli och jag kommer nog inte att var hemma fören den 15 Augusti.
Det är under de datumen från 30 juli till 14-15 augusti som jag mer än gärna vill att någon annan kan hitta de senaste nyheterna och skriva om dem.
 
De krav som jag ställer på er som ansöker är följande:
  • Du skall vara VÄL insatt i TMI, TID, Shadowhunters etc.
  • Du skall helst ha läst alla böcker som Cassandra har skrivit (TMI, TID, The Bane Chronicles, Tales from the Shadowhunters Academy - de som har släppts hittils, Magisterium)
  • Du måste kunna engelska ganska bra för att kunna hitta information och nyheter då dessa oftast finns på sajter som är skrivna på engelska.
Det är ett stort plus om du är insatt i blogg.se och hur man bloggar via dem.
 
Om ni känner er sugna så kan ni kontakta mig via email: [email protected]
Emailet får gärna innehålla följande information:
  • Namn (förnamn räcker om ni inte vill ge ut hela)
  • Hur många och vilka böcker har du läst?
  • Har du läst någon av böckerna på engelska, vilka?
  • Hur mycket tid kan du lägga ner på att blogga om dagen?
  • Har du möjlighet att skriva minst 1 inlägg om dagen mellan 30 juli och 15 augusti?
  • Har du bloggat tidigare?
  • Har du bloggat via blogg.se?
 
Jag hoppas att det finns minst en som kan tänka sig att hjälpa mig att blogga, då jag gärna vill slippa att tänka på bloggen, när jag är på semester (om jag nu kan glömma det. *hehe*) Hotellet har Internet, men jag är inte i Cypern för att blogga, så jag vet inte hur mycket tid jag kommer få att faktiskt kunna sätta mig ner och hitta några nyheter. Det är inte alltid det lättaste och kan ta ett tag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej