Dominic Sherwoods svar från twitterchatten

Publicerad 2015-07-15 09:00:00 i Dominic Sherwood/Jace, Shadowhunters,

 
Dominic Sherwood (Jace) svarade igår under en halvtimme på fansens frågor via en twitterchatt.
 
Han fick en rad olika frågor kan man säga. En liten sammanfattning:
  • Favorit övernaturliga väsen? Ängel
  • Om han kunde bo varsomhelst i världen, vart? New Zeeland
  • Vad han har gemensamt med Jace? De är båda sarkastiska
  • Om han kunde spela vilken karaktär som helst från böckerna? Church
  • Tre ord för att beskriva Alberto? Glad, lycklig, BroboCop
  • Tror du att Matt kan bli din parabatai på riktigt? Matt är redan min parabati!
  • Kommer du att ha linser i serien, pågrund av dina olika ögonfärger? Det är bara för mig att veta och för er att få reda på.
  • Om du kan vara en superhjälte för en dag, vem skulle det vara? Superman!!
  • Om du kunde äta middag med vem som helst, död eller levande? Elvis!
  • Om du kunde välja en runa i verkliga livet att använda, vilken? Iratze - så att jag skulle kunna läka mig själv om jag trillar.
  • Kan du indentifiera dig med Jace? Jag kan identifiera mig med Jace hjärta.
  • Har du mardrömmar om tystbröderna? Nu när jag har träffat dem har jag det.
  • Vem är roligast av er skådespelare? Den roligaste?! Jag!
  • Hur lång tid tog det att spela in det första avsnittet av Shadowhunters? Ett avsnitt kan ta allt från en till två veckor.
  • Vilken är din favoritstad? London
  • Hur reagerade du när du fick reda på att du skulle spela Jace? Jag blev extatisk.
  • Vad skulle du vilja ha som Jace har? Alec
  • Vad är det bästa med Matthew Daddario? Han blir lite galen efter midnatt.
 
Vill ni läsa de flesta av frågorna och svaren kan ni göra det på Shadowhunters Officiell Hemsida.
P.S Där kan ni även se ett klipp med Dom, där han med amerikansk accent och inte sin "riktiga" brittiska säger att han inom kort kommer att ha en chatt. Klippet är värt att se bara för att få ett smakprov på hur han kommer att låta i serien som Jace. Tror jag har sett det minst 5 gånger bara för det. *haha*
 
Nästa vecka kommer det att vara någon annan av skådespelarna som kommer att ha en twitterchatt. Vilken vet vi inte än.
 
Någon frågade om Kat var kort och hur kort. Då tog Dom och Kat följande bild som de delade med sig av *haha*:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej