Vinnarna i tävlingen om Järnprovet

Publicerad 2015-02-27 12:39:10 i Magisterium, Tävling,

 
Vinnarna i tävlingen om ett exemplar av Järnprovet har utsetts.
Tyvärr så var det endast två stycken som deltog och dessa två är då givetvis vinnarna.
 
Linnea Axelsson & Emma Rydh.
 
Vinnarna har blivit kontaktade via e-mail.
 
Trots dåligt deltagande så var det ändå roligt att det fanns några som ville delta. Jag hoppas på bättre deltagande i framtiden dock. Tävlingarna är till eran fördel, att ni får en möjlighet att få vinna något.
 
Jag kan förstå att de flesta av er kanske redan har skaffat ett exemplar av boken, då den funnits ut i handeln ett tag innan jag drog igång tävlingen, eller att ni helt enkelt inte är intresserade av boken då den inte handlar om skuggjägare. Eller är ni inte alls intresserade av Magisterium-serien?
 
Lämna gärna en liten kommentar om ni fortfarande är intresserade av att jag skriver om serien eller anordnar tävlingar i framtiden om serien. Jag vill helt enkelt veta om det finns något framtida intresse av/om serien bland er som läser just denna blogg. 
 
I vilket fall så var jag glad över de svar som jag fick in och ja, det var ju inte så svårt att utse några vinnare i denna tävling.
 
Grattis till er som vann och tack till Bonnier för att jag fått en möjlighet att tävla ut boken.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-27 16:27:25

Ångrar så mycket att jag inte deltog...

Postat av: Emma

Publicerad 2015-02-27 18:56:01

Vore jättekul om du ville ha en tävling om del 2 i serien när den kommer ut på svenska eller på någon av de kommande svenska översättningarna på TMI-böckerna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej