Hemma från semester

Publicerad 2015-08-15 15:07:00 i Bloggen,

Jag har nu kommit tillbaka till hem.

Det var skönt att vara borta och ha semester i två veckor. Men nu längtar jag ändå lite efter att få börja blogga igen.

 

Jag vill skicka ett stort TACK till Mathilda som har bloggat under dessa två veckor då jag har varit utomlands. Utan henne skulle ni inte ha fått det senaste nyheterna kring TMI och Shadowhunters m.m. Jag hoppas att även ni har tyckt att Mathilda har gjort ett bra jobb.

 

Jag skall nu uppdatera mig själv på vad som har hänt i främst Shadowhunters-världen och även lägga till en del nya affiliates som ni kommer att kunna se längre ner i menyn på högersida.

 

Mathilda kommer att ge er de senaste även idag och sedan tar jag, Tina, över stafettpinnen igen från och med imorgon söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej