Albero Rosendes svar från twitterchatten

Publicerad 2015-08-06 13:00:00 i Alberto Rosende/Simon, Shadowhunters,

 
 
Här kommer en kort sammanfattning av Albertos Rosendes (Simon Lewis) svar på twitterchatten som hölls i tisdags. 
Eftersom det blev ganska mycket frågor kommer jag inte ta med allt utan fokusera på det som rör Shadowhunters.
 
Vad var ditt första intrycket på Matt (Alec)? Mitt första intryck på Matt... lång, han är en stor snubbe.
När insåg du att du ville bli en skådespelare? Jag var 15 på ett flygplan när jag bestämde att fullfölja skådespelet för mitt liv! Innan dess var det bara en dröm.
Om du kunde välja vilket vapen du ville, vad skulle du väljaDå skulle jag välja en ljus sabel!
Vilken sång påminner dig om Simon? "I am a Sciientist" av Guided by Voices är Simons sång.
Vampyrer eller varulvar? Vampyrer Såklart!
Vad gillar du mest med Simon? Jag älskar att han går igenom så mycket men aldrig hoppar över ett slag. Alltid rör sig framåt.
Om du kunde vara vilken annan karaktär i Shadowhunters, vilken skulle du vara? Jag måste säga Magnus Bane!
Vilken är din favorit runa? Parabatai runan, för att jag älskar allt den symboliserar, ett okrossbart band mellan krigare.
Kan du beskriva Institutet i ett ord? Institutet i ett ord: Otroligt!
Vad är det bästa av att vara en del av Shadowhunters? Det är att ge den här världen liv! Jag har verkligen tur!
Vilken är din favorit TMI bok? Min favorit TMI bok... jag kan inte välja! Men om jag var tvungen skulle det bli Fallna änglars stad.
Vilken är din favorit karaktär från boken? Det är faktiskt Simon.
Kan du beskriva med Simon tre ord? Simon i tre ord: lojal, kärleksfull och modig.
Vem är den roligate personen på inspelningarna? Den roligaste personen är absolut Matt.
Kan du beskriva Dom i tre ord? Dom i tre ord: super, äventyrslysten och Kibrosabe.
Är det här din först TV erfarenhet? Ja det är det, och den är bättre än någon kunde hoppas på!
 
Om ni vill se alla svaren så kan ni gå in på Shadowhunters officiella hemsida.
 
Alberto delade även dessa bilder under chatten:
 
Och denna video:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej