Skall jag skriva om Tales from the Shadowhunter Academy?

Publicerad 2014-10-15 22:48:00 i Cassandra Clare, Tales from the Shadowhunter Academy,

 
Cassandra Clare planerar att släppa en gäng med nya korta e-böcker, liknande The Bane Chronicles.
Denna nya serie heter Tales from the Shadowhunter Academy och dessa nya böcker kommer att följa en specifik karaktär från TMI-serien.
Även denna gången kommer Cassandra att skriva tillsammans med en eller flera andra av hennes vänner.
 
Anledningen till att jag inte har skrivit om detta tidigare är för att jag inte har velat spoila något för er som inte har läst alla TMI-böckerna än, speciellt den sista boken City of Heavenly Fire.
 
Jag tänkte därför höra med er om ni vill att jag ändå skall skriva om dessa e-böcker (som troligen kommer att samlas i en bok, precis som The Bane Chronicles). Hur omslagen ser ut, vad vare del heter, när de släpps osv.
De kommer att släppas en gång i månaden under 2015.
Dock kommer det att bli svårt att inte spoila allt för mycket för er som bara har läst dem böckerna som har släppts på svenska ännu.
 
Beslutet är upp till er om jag skall skriva om Tales from the Shadowhunter Academy. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-16 00:06:51

Ja!!

Postat av: Karin

Publicerad 2014-10-16 14:52:05

Jaaa gör det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej