Biljetterna till Lily Collins film Lovie, Rosie släpps imorgon

Publicerad 2014-10-21 17:21:00 i Lily Collins,

 
Biljetterna till Lovie, Rosie, Lily Collins nya film, släpps imorgon onsdag, på sf.se för er som har tänkt att se filmen som har premiär på fredag 24 oktober.
 
Ni kan läsa mer om filmen och boka era biljetter på sf.se.
 
 
Någon som har tänkt att se filmen på premiärdagen?
Jag skulle absolut ha gjort det om jag bodde i närheten av en sf-biograf. Tyvärr så kommer inte filmen att visas på min lokala biograf, så jag får visst vänta tills filmen kommer ut på DVD.

Kommentarer

Postat av: FRÅGA SOM VILL HA SVAR!

Publicerad 2014-10-22 11:13:09

Finns det några andra böcker än Stav av skuggor, Stad av aska, Stad av glas som är översätta till svenska?
Eftersom jag är 12 år är jag inte bra på engelska!!!

Svar: Just nu finns det tyvärr inte några fler böcker som är översatta till svenska. Jag har pratat med bokförlaget som ger ut böckerna i Sverige, men jag har inte fått något svar från dem än.

Så fort som jag vet något så kommer jag givetvis att skriva om det.
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: FRÅGA SOM VILL HA SVAR!

Publicerad 2014-10-22 11:13:48

JAG MENAR STAD AV SKUGGOR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej