Julkalender fanfic hjälp

Publicerad 2014-11-22 16:22:27 i FanFic, Julkalender,

 
Jag har nu börjat skriva på fanficen och jag behöver er hjälp med att bestämma vad som har hänt med en viss karaktär.
 
Utan att ge er allt för mycket av handlingen, så kan jag säga att det är en av karaktärerna som har försvunnit och ni får hjälpa mig med att bestämma vart den här personen har tagit vägen.
För att inte avslöja vilken karaktär det är, så har den i omröstningen fått namnet X.
 
Ni har 24 timmar på er att svara i denna omröstning innan den stängs.
 
Om ni har några andra förslag, eller förslag på vad som kan hända i fanficen så får ni väldigt gärna skriva det i en kommentar.
 
Förra omgången var ni 7st som svara på hur fanficen skulle starta. Vilket var superkul, jag hoppas att lika många eller helst fler röstar även i denna omröstning. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej