City of Heavenly Fire släpps idag!!

Publicerad 2014-05-27 13:04:05 i City of Heavenly Fire, The Mortal Instruments,

 
 
Dagen vi alla (ja, nästan alla) har väntat på, för City of Heavenly Fire släpps ju IDAG!!
 
Skynda er iväg till närmaste bokhandel för att köpa boken, eller väntar ni med spänning på att den skall dimpa ner i brevlådan?
 
Själv, väntar jag på att den skall skickas från CDON, där jag förhandsbokade COHF. De verkar dock vara väldigt sega med att skicka iväg den. Ahh, man vill väl inte vänta HUR många dagar som helst, heller.
Jag håller tummarna för att de skickar iväg den snart.
 
Hur ser det ut för er? Har ni kanske redan börjat läsa boken? Jag är inte ett dugg avundsjuk.Eller väntar ni liksom jag på att få erat exemplar?
 
Ni kan läsa om vart ni kan köpa boken i inlägget som jag skrivit tidigare.

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2014-05-27 18:36:21

Hej :) Jag köpte boken tidigare idag från Bokus. Efter en stund så fick jag ett mail om att dom inte kan leverera varan för att den finns inte tillgänglig hos någon av deras leverantörer. Så därför hade min beställning avbeställts!!! Vad kan dom mena med detta?! Jag är ju så sugen på att äntligen få läsa boken :(

Svar: Boken kan ju var slut hos deras leverantörer, alltså att det inte finns några fler böcker tryckta. Då kommer det troligen ta allt för lång tid tills dess att en ny upplaga av boken tryckts och tills dess att bokus får en ny leverans. Därför tyckte de väl att det var bättre att avbeställa och så kan du ju testa att beställa boken från någon annanstans. CDON verkar ju inte så mycket bättre, men du kan ju testa dem ändå eller adlibris, de verkar också ha boken. Det kan ju dock tänkas att det är samma för alla. Alltså att boken redan är slutsåld.
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Sofie

Publicerad 2014-05-27 18:55:58

Jag väntar på den från CDON! Måste dock läsa klart Allegiant innan jag kan börja på den så för min del gör det inget om jag får vänta lite extra... hehe! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-27 22:26:35

Ett tips till alla boken finns att köpa på science fiction bokhandeln i gamla stan, jag köpte min där idag.

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-05-28 14:18:32

Om den är slutsåld på CDON eller bokus så är ett tips att prova bookdepository, som har gratis frakt till Sverige och COHF kostar någonstans runt 180kr för en inbunden kopia! :)
De brukar vara lite sega på att skicka men denna gång så fick jag hem boken 2dagar innan den släpptes så jag hoppas att de har skärpt sig lite ;)

Postat av: Nelly

Publicerad 2014-05-28 14:58:17

Jag fick hem min bok från CDON. Redan igår kväll. Har läst halva boken och ÄLSKAR den!!! Jag beställde min för två veckor sedan så jag fick den ganska snabbt levererad hem ändå. JAG ÄR SÅ GALET NÖJD!!

Postat av: Moa

Publicerad 2014-05-29 19:59:50

Boken är slut hos leverantören så det kan dröja ett tag innan man får den

Svar: Ah, jag misstänkte nästan det. Har lyckats skaffa den som e-bok i alla fall, så att jag kan få läsa den tills dess att jag får ett fysiskt exemplar hem. Kommer troligen att hinna läsa ut e-boken innan dess dock, för boken är ju bara SÅ bra, än så länge ;)
themortalinstruments.webblogg.se

Postat av: Filippa

Publicerad 2014-05-29 20:17:54

Jag beställde från cdon men kommer inte få mitt ex på länge så tänkte gå ut och köpa boken istället.
Vet någon några affärer som säljer boken ( inte sf bokhandeln kan inte ta mig till stockholm ) SNÄLLA skriv om någon vet något! ;)

Svar: Du kan kanske testa någon lokal bokhandel. Vet att iaf. Akademibokhandeln har de andra böckerna i serien, så de borde väl ha den sista också, om den nu inte är slutsåld även hos bokhandeln vill säga.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej