Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-01-11 18:51:00

Hej!
Nu har jag lagt till er i mina Elite Affiliates!
Kram, Amanda

Postat av: Emma

Publicerad 2014-01-11 23:49:21

Hejsan! jag undrar om vi kunnde byta kristen stewart daily.blogg.se mot min nya blogg om divergent? På elite? då jag bestämt mig för att lägga ner KSD :) Kram Emma

Postat av: Emma

Publicerad 2014-01-12 14:17:25

Det spelar ingen roll vilken bild du väljer :) ska vi ta Elite med avlång bild? :)

Postat av: Nelly

Publicerad 2014-01-12 17:13:22

Hey!
Jag har länge undrat om TMI CREW kommer till Sverige/stockholm på turné?! Nu har jag fått mitt svar att dom inte kommer 2013 men jag tänkte för andra turnén?! Jag förstår att dom kanske inte lagt upp var dom ska åka osv men om dom skulle göra det skulle du kunna skriva det, här på bloggen? Jag skulle dö om jag missade det :) X Nelly

Svar: Det är ju inte 100% säkert än att det blir en andra film, men vi hoppas givetvis det. Om de då skulle komma till Sverige för att göra promotion för filmen så kan du räkna med att jag kommer att skriva om det.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej