The Mortal Instruments & Skuggjägare under 2015

Publicerad 2014-12-31 14:00:00 i Bloggen, Fallna Änglars Stad, Lady Midnight, Magisterium, Shadowhunters, Tales from the Shadowhunter Academy, The Dark Artifices, The Mortal Instruments,

I föregående inlägg summerade jag TMI-året 2014.
Nu är det dags att se vad vi kan tänkas att få se under 2015 inom TMI- och skuggjägare-världen.
 
 
 
TV-serien
Vi hoppas väl att vi kommer att få mera information om tv-serien, första och främst hoppas vi att det är någon kanal i USA som vill sända den. Sedan kommer vi få reda på vilka skådespelare som kommer att vara med i serien och även när den kommer att börja sändas.
Förhoppningsvis så kommer vi att få se i alla fall början av första säsongen av serien under hösten 2015. Vi kan alltså se fram emot bilder och videor och annat som kan komma upp om tv-serien under nästa år.
 
Böcker
Sedan kommer Cassie även att släppa första boken ur nya serien The Dark Artifices, med namnet Lady Midnight, i slutet av 2015, hoppas vi.
 
Men i väntan på den så kommer 10 noveller om Simon Lewis att släppas som e-böcker under nästan hela året, när alla historier från Tales from the Shadowhunter Academy kommer att släppas varje månad med start i Februari.
 
Fjärde TMI-boken kommer att släppas på svenska i Juni 2015. Något att se framemot för alla er som ännu inte läst alla TMI-böcker på engelska.
 
Första boken från Magisterium-serien kommer också att släppas på svenska i början av året. Andra boken i Magisterium serien, med namnet The Copper Gauntlet, kommer att släppas på engelska under hösten 2015.
 
Annat smått och gott
Förhoppningsvis så kommer även en hel del annat att hända under året, saker som vi ännu inte vet än.
 
Jag hoppas att ni kommer att vara med mig även under nästa år, då jag inte har några planer på att sluta blogga under 2015.
Jag har även planerat lite saker som kan komma att hända i bloggen under nästa år. Men mer info om det kommer ni att få när det nya året är här. Alltså i morgon.
Jag hoppas att ni får en lugn och fin Nyårsafton och att ni kikar in i bloggen även i morgon för att ta del av mina nya projekt under det kommande året.
 
 
Gott Nytt År alla underbara läsare som har varit med mig under 2014, som har sått ut med alla mina galna påhitt både misslyckade och lyckade sådana!!
 
See you next year all you wonderful Shadowhunters out there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej