Lily Collins har inte en aning om Stad av Aska kommer att bli film

Publicerad 2014-08-18 18:05:28 i City of Ashes, Lily Collins, The Mortal Instruments,

 
 
 
Lily Collins (Clary) säger i en ny intervju med spanska tidningen Yo Donna att hon inte har en aning om det blir en uppföljare till Mortal Instruments: Stad av Skuggor.
 
"That’s the big question, but the truth is I have no idea whether there will be a sequel. This business operates so mysteriously, that it’s hard to predict the future of a movie. There is too much politics around, so you need to be patient and let go. I’ve shot two movies since then and I’m happy with the projects.”
 
Ett försök till en någorlunda korrekt översättning för er som vill ha det.
"Det är den stora frågan, sanningen är att jag inte har en aning om det blir en uppföljare. Det är en konstig industri, så det är svårt att förutsäga om det blir en film eller inte. Det är alldeles för mycket politik runtomkring, så du måste tålmodig och kunna släppa det. Jag har gjort två filmer sedan Stad av Skuggor och jag är glad över de projekten."
 
Personligen så tror jag inte att det kommer att bli någon uppföljare, med tanke på att det gått såpass lång tid sedan vi fick någon som helst information, plus att skådespelarna inte heller blir yngre och de har alla egna filmer och projekt som de är involverade i. Jag vill helst ha kvar samma skådespelare och inte ett gäng nya.
Man skall väl aldrig säga aldrig, men det ser onekligen väldigt mörkt ut just nu.
 
Tror ni att vi någonsin kommer att få en uppföljare?
 
källa

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-21 07:46:20

Nej tyvärr :(
Filmen blev ju inte i närheten lika bra som boken

Postat av: Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Publicerad 2014-08-22 16:39:24

Jag hoppas verkligen det annars blir jag förkrossad :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej