Ny bild från City of Heavenly Fire

Publicerad 2014-04-05 17:20:59 i City of Heavenly Fire, The Mortal Instruments,

 

Cassandra Jean har gjort tio illustratrerade vykort för City of Heavenly Fire och idag delade Cassandra Clare bild nummer två på sin tumblr:

I was feeling bad about being unforthcoming with spoilers, so have some Clace feels from Cassandra Jean’s postcard set for City of Heavenly Fire! (Yes, these are all scenes that happen.)

I was feeling bad about being unforthcoming with spoilers, so have some Clace feels from Cassandra Jean’s postcard set for City of Heavenly Fire! (Yes, these are all scenes that happen.)

Det ser ju ut att gå hett till i COHF ;) Eller vad säger ni? Ser ut som att Clace är i en grotta eller nått.

källa

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-04-05 18:17:59

Åh vad synd för dig! Men filmen är ju ganska stor så det kanske finns möjlighet! Annars kan man alltid hitta den på nätet!
Filmen var fantastiskt bra i alla fall, tyckte jag! :D
Jag håller tummarna att det kommer en andra film för TMI, ser det ljust ut tror du? Hoppas hopps hoppas! Helt underbar blogg du har förresten! Älskar den!

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-04-05 18:49:47

Åh vad synd, det skulle vara så underbart om det skulle komma en till film! Vi håller tummarna! Men vad roligt att du ändå håller igång bloggen! :D
Ja, hehe... Jag är ju väldigt fuskig ibland...

Jag vill absolut göra ett länkbyte! Det kommer en design till min blogg snart, så då kan vi väl göra ett länkbyte i menyn? :) och inlägg om du inte har något emot det! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej