COHF Postcard - Raphael, Magnus & Luke

Publicerad 2014-04-16 22:05:32 i Cassandra Clare, City of Heavenly Fire, The Mortal Instruments,

Cassandra Clare har delat en ny postcard från City of Heavenly Fire, ritad av Cassandra Jean.
Det är en scen från den kommande boken i vilken vi ser Magnus som är fast kedjad och Raphael som försöker ta loss honom. Även Luke verkar vara i samma cell som dem.
 
 
Vad tror/tycker ni om denna scen. Ska bli spännande att få läsa om hur Magnus har kunnat bli fast kedjad.
källa

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-18 14:11:24

Någon aning om när city of fallen angels kommer ut på svenska?!!
Tacksam för svar

Svar: Det enda svaret jag kan ge dig i nuläget är att jag vet att boken kommer att släppas på svenska, men tyvärr vet jag inget datum. Så fort jag får information om det så kommer jag givetvis att skriva om det här i bloggen.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej