The Shadowhunter's Codex släpps idag!

Publicerad 2013-10-29 19:39:15 i The Shadowhunter's Codex,

 
Idag släpps efterlängtade The Shadowhunter's Codex. Har ni inte köpt den än, kan ni göra det via länkarna nedan.
 
Jag fick själv hem mitt exemplar av special utgåvan av boken, som ligger i en fin box som ser ut att vara väldigt gammal. På själva boken är det bägaren i guld och alla kanter är i guld, samt att vad jag har kunnat se hittills så är det två stor bilder i färg och en hel del andra bilder i svart/vitt.
Plus att det givetvis är en massa kommentarer från främst Clary och Simon. ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-30 00:41:42

Kan du inte ordna en blog awards? :)

Svar: Jag har funderat på att göra en, men jag har sjukt mycket skolarbete att göra just nu så jag har inte riktigt tid att fixa någon blogg awards just nu. Men så fort jag får tid över så skall se om jag kan få till en.
themortalinstruments.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej